Lojer markkinoi ympäri maailman kalusteita sairaaloille ja hoitolaitoksille, omien terveysteknologiatuotteiden lisäksi myös muiden valmistajien fysioterapiatuotteita ja -laitteita. Service-tiimi vastaa kaikkien tuotteiden elinkaaren hallinnasta ja asiakaspalvelusta. Juhon lisäksi tiimissä on huoltopäällikkö, huoltokoordinaattoreita ja huoltoasentajia.
Juhon vastuulla on vientiasiakkaiden tukipyynnöt ja oman alueen huollot. “Varaosat pitää saada nopealla aikataululla maailmalle ja huoltoasentajat reagoimaan kotimaan asiakkaiden tarpeisiin välittömästi.” Asiakkaiden, sekä Suomessa että maailmalla, palvelu edellyttää jatkuvaa yhteistyötä myös myynnin ja tuotekehityksen kanssa. Koripalloharrastus ja varsinkin valmentaminen on kasvattanut sosiaalisia taitoja ja opettanut Juhon toimimaan erilaisten sidosryhmien kanssa.
“Meillä on tavoitteena taata tuotteillemme pitkä elinkaari. Leikkaus-, tutkimus- ja hoitopöytiä, hoitosänkyjä ja -tuoleja sekä niihin liitettäviä palveluja kehitetään jatkuvasti asiakaslähtöisesti. Siksi on tärkeää, että meillä on töissä myös ammattitaitoisia fysioterapeutteja ja terveydenhoitajia!”